Saturday, February 25, 2012

do listen to our heart and act now

assalamualaikum. . pernah dilukai ? pernah disakiti ? itu semua benda biasa yang acapkali terjadi. . saat aku terluka sering disematkan kata - kata dendam . .common lah kan sebab tu respon bila marah tapi aku terlalu obses dengan DENDAM sampai semuanya rosak !

sebab tu dulu seringkali aku tewas dengan permainan dunia . . kadang-kadang terfikir jugak adakah semua benda akan tamat kalau aku berdegil tapi sebab DENDAM aku tewas =,=''

tapi sejak masuk fasa baru dalam kehidupan aku dah pandai dan BERJAYA kawal emosi SIKET demi sedikit. .aku baru sedar kenapa aku tak boleh kawal emosi aku dulu. .puncanya sebab KAWAN. bukan nak salahkan atau burukkan kawan sendiri tapi kadang-kadang semua yang berlaku tanpa kita rancang . sekarang aku dah pandai kawal diri aku even ada jugak tersilap langkah maklumlah aku masih bertatih untuk hidup kat DUNIA nie. . rupanya aku jenis suka berkawan sampai mudah terpengaruh. kadangkala aku jadi OBSES dengan kawan sebab tu ada yang mencelah siapa lagi kalau bukan si SETAN yang tugasnya memutuskan silaturahim :|

bercakap tentang dendam aku BERSEDIA maafkan semua kesilapan kawan-kawan aku dan berharap semua kawan-kawan aku pon MAAFKAN aku. kenapa baru sekarang ?  macam aku cakap tadi lah semua sebab DENDAM dan aku baru tahu cara yang terbaik untuk aku balas DENDAM aku tu dengan memaafkan mereka. .cara yang mungkin mujarab untuk dendam aku nie. HARAP semua yang berlaku berakhir pada detik ini. sebab aku pon takda masa nak ingat apa yang kau buat dekat aku dan aku pon taknak ingat apa yang aku buat pada kau DULU !

No comments:

Post a Comment