Saturday, February 18, 2012

kisah aku kemahuan ku

tenat sangat lah aku sekarang nie ! semua yang aku buat slow aje. .bila lah nak jadi okay balik ni. .apa yang tenat? ?SEMUANYA LAH ! aku sekarang dengan rasminya menjadi penganggur terhormat kat mukabumi nie. .alahai, bangun lambat . .even nak update blog ni pon dah malas. .tapi bila nak tidur je ada lah idea-idea gila yang aku nak tulis tapi bila dah bukak semua nya jadi BLURR! =,=''

aku rasa aku kurang dapat vitamin D kot . .yelah kan sekarang aku tak keluar rumah langsung. .(tak payah kira lah halaman rumah tuh sebab tak keluar pagar lagi ) langsung tak kena cahaya matahari sebab tuh LEMBAP aje. .sigh !

oh ya ! ada satu cerita. .cerita nie best lah kot tapi sedih. .sobsob ! minggu lepas aku bukak FACEBOOK dan ! mak sedara aku ajak pergi rumah dia. .hati berbunga riang jugak lah wei sebab bosan gila kat sini nie. .tapi paling best dia ajak pergi SINGAPURA !gila kau tak nak pergi. .tambah-tambah dengan mak sedara dan ayah sedara aku yang aku jarang jumpa ! GEMBIRA gila ! tapi the saddest part is. . . .aku mana ada passport ! yelah bukan pernah pergi oversea pon (tak payah kira lah Siam tu) 

tapi takpe lah. .aku decide nak pergi rumah dia aje. .jalan - jalan jugak kan? >>senyum kepit-kepit. .EH! itu tak penting yang penting aku pergi niat nak ziarah dia kan? abah cakap dapat pahala kalau macam tu =)



tapi. . .aku memang nak pergi sangat. .uhh. .apakata aku guna gaji pertama aku buat passport?

No comments:

Post a Comment