Saturday, February 18, 2012

cinta monyetku :)

haha..ni kawan-kawan aku. .alahai . .benda nie keluar dekat news feed aku. .kelakar lah budak 2orang nie. .bila diorang sebut balik pasal benda nie aku teringat cerita lama. .masa form1 dah belajar jatuh cinta segala bagai. .kelakar gila lah. .konon mengaku dah kenal erti CINTA . .even sampai sekarang aku tak tahu apa maksud bendalah tu..

siapa crush aku ? senior aku sendiri. .aku kenal dia masa hari orientasi. .haha! kau mampu? hari orientasi dah ada CRUSH ! sebenarnya bukan first crush aku masa form1 tapi dia second crush aku. .tapi sampai sekarang dia dengan aku masih berkawan. . banyak lah benda bodoh yang dibuat. .

apa?aku selalu stalk dia tau dulu ! sampai i/c number pon aku ingat sampai sekarang !mana dapat? kat papan kenyataan kelab . .nama penuh dia of course aku tahu dan ingat . .tapi sepanjang aku kenal dia boleh kira berapa kali aje aku cakap dengan dia face-to-face. .selebihnya aku banyak bercakap dalam talipon aje. .tak lebih LIMA kali aku bercakap dengan dia kat luar..dalam talipon banyak pulak yang kami bualkan :)pelik? ENTAH =,='




lagi satu tabiat bodoh aku suka duduk bersidai dekat beranda depan kelas semata-mata nak tengok dia yang bertugas kat bilik informasi. .dia pengawas tau:)kadang-kadang saja duk main lalu banyak kali depan bilik tu sebab nak tengok dia. .lepas tu kadang-kadang kalau balik lambat aku dengan kawan-kawan selalu pusing-pusing satu sekolah semata-mata nak  terserempak dengan dia. .konon macam kebetulan lah :)gatal kan?haha. .dulu aje tau buat macamtu.sekarang dah pencen. .



mamandangkan kelas dia dekat dengan tandas perempuan lagi galak lah aku ketandas. .kalau kawan-kawan yang nak ketandas mencari teman memang aku akan menawarkan diri untuk menemani. .saja buat-buat lalu depan kelas dia tapi mata duk intai dia . .ish !memang gataii. .haha. .tapi the best part is bila hari selasa dan rabu. .memandangkan cikgu yang mengajar subjek Sains kelas aku pon mengajar kelas dia jadi makmal yang kami guna pon makmal sama . .bila tiba hari selasa aje aku akan tersenyum sebab dapat tengok dia masa nak masuk makmal. .bila hari rabu pulak dapat tengok dia bila habis kelas Sains. .>>taip sambil senyum pipi merah-merah tahan malu!


kapel?yeah! aku pernah kapel dengan dia dan sampai sekarang masih berhubung baik sebab bagi aku dia KAWAN lama yang aku pernah suka so sayang kalau putuskan ikatan yang dah lama terjalin nie :)



mungkin tu semua ayat cliche tapi bagi aku benda-benda tu semua kenangan aku di SMK ISMAIL PETRA ! dan semua benda tu takkan berulang lagi :)



No comments:

Post a Comment