Friday, December 23, 2011

Raya tahun 2011 :)

assalamualaikum. .okay aku nak cerita siket pasal benda-benda yang dah buat aku gembira tahun ni. .raya tahun ni raya paling bermakna lah bagi aku sebab tahun ni aku dapat beraya dengan keluarga sebelah papa aku. .aku dah lama sangat tak jumpa keluarga belah sana. .bila dapat jumpa balik rasa macam. . .WOW! semua dah besar-besar. .semua dah lain. .dan ada jugak yang aku tak ingat sebab dah lama sangat tak jumpa. .
okay!semua ni sepupu-sepupu aku. .belum cukup semua lagi ni tapi yang pasti sepupu aku kebanyakannya lelaki. .yang perempuan boleh bilang dengan jari aje :)

masa ni adik papa aku kawin. .err..ya!mak saudara aku jugak lah kan. .meriah lah sebab ramai keluarga yang jauh datang. .dan kebanyakannya aku tak ingat dan tak tahu siapa sebab dah lama tak jumpa kan. .tapi aku tetap gembira sebab boleh kenal keluarga aku . .gambar - gambar pun tak dapat snap banyak sangat sebab adik aku lupa nak letak memory kad. .kamera bawak pulak. .

aku bagitau siket-siket jelah ape yang jadi hari tu okay?

papa aku jadi wali :)



mempelai :)
cantikkan?


Su la as pengantin perempuan
orang cakap aku ikut mak saudara aku yang ni. .muka sama. .yeke?

uncle zul as pengantin lelaki

sekadar memeriahkan majlis :)











jong kako. .eh! semua senyum nampak gigi lah :D
flower girls

masa dekat sini BEST sangat tau. .semua pakai baju putih baju JONG KAKO. .yang tak boleh tahan siap ada gerai satay ngan gerai mee goreng. .memang kenyang gila haritu. .mana taknya sambil kerja sambil makan -makan. .tapi gambar gerai-gerai tuh lupa pulak nak ambik. .so korang bayangkan sudah lah ye. .itu 1st time aku jumpa majlis kahwin yang ada gerai-gerai macamtu . .rupanya family sebelah sini memang macam ni. .aku je tak tahu :( yelah sebab family sebelah mama aku orang biasa -biasa aje . .so majlis kahwin tak besar sangat lah. .tapi takpa aku kira beruntunglah jugak dapat rasa pengalaman macam ini kan. .
Hope nanti dapat rasa lagi pengalaman dengan family kat sana =D





No comments:

Post a Comment