Friday, December 23, 2011

memori :)


assalamualaikum. .zaman sekolah zaman paling best? yup. .kenapa? sebab dapat bersama kawan-kawan. .
walaupun belum sampai sebulan aku berpisah dengan kawan -kawan baik aku tapi aku dah rasa sunyi. .tapi kami tetap berhubung. .tai keadaan tak sama lah macam dekat sekolah sebab dalam henfon mana boleh nak pung pang pung pang sangat kan..


yang sebelah kiri tu wawa:)
yang kanan tuh aku

wawa dan aku

nurul dan aku
 kami semua budak baru kat SMK Kedai Buloh. .masing-masing tak pernah terfikir nak sekolah kat SMKKBH ni. .tapi kita hanya merancang yang menentukan DIA kan?walaupun kami tak pernah kenal sebelum ni tapi dalam masa yang singkat kami semua boleh jadi  kawan baik :)kenapa? sebab kami satu kepala dan ada prinsip. acece..siap berprinsip lagi kau! HAHA! yelah baru tak timbul PERANG DUNIA KE-3. .kami semua akan cakap terus terang dan tak pernah ada rahsia. .KOT! memang lah selalu bertikam lidah tapi itu lebih baik dari saling makan hati. .bersama dengan diorang buat aku belajar banyak benda baru. .aku belajar apa erti persahabatan. .selama ni tak pernah belajar ke?pernah tapi masa tu aku tak pandai lagi nak kawal emosi. .sekarang?dah ok lah kot sebab dengan diorang ni memang aku kena banyak bermain emosi tapi semua tuh tak penting sebab kami BAHAGIA dengan persahabatan ni. .diorang jugak yang banyak ubah diri aku. .dari LONE RANGER kepada POWERPUFF GIRLS . . HAHA!sebab?diorang banyak sangat buat aku gelak tuh yang 360 darjah aku boleh berubah. .ops!LUPA! kami sebenarnya berempat tapi masa gambar-gambar ni diambil kami berempat belum bergabung sepenuhnya sebab masing-masing baru kenal :)

No comments:

Post a Comment