Thursday, December 15, 2011

bila aku mula menaip

psst!!aku yang kanan. .yang kiri tu kawan aku :)


assalamualaikum semua..
dah lama sangat tak taip menaip ni sampai nak buat post ni pon tertangguh dekat 15 hari. .
okay sekarang aku dah jadi budak lepasan SPM. .dah tak payah pergi sekolah lagi dah. .apa aku buat sekarang?aku sekarang tengah bercuti sakan. .maklum lah dah dekat 13 tahun aku sekolah ni lah masa aku nak bercuti pula. .PLKN?maaf aku tak terlibat. .pernah terfikir nak melibatkan diri tapi bila fikir-fikir balik aku tak ada banyak masa lagi dah nak main-main so aku batalkan niat. .mungkin satu hari nanti akan ada peluang untuk pergi ke sana. .kerja?aku tak tahu nak kerja apa dan dekat mana lagi . .tapi memang aku nak kerja lah. .tak kan nak jadi mayat hidup pulak sampai keputusan SPM aku keluar kan?kesian pulak mama aku nak tanggung aku yang dah bangka nie. .



No comments:

Post a Comment