Friday, June 1, 2012

the journey begins here

Tanggal 27 Mei aku bergelar seorang pelajar kolej matrikulasi. Perasaan? Bangga lah kot sebab aku dapat menempatkan diri kat kolej yang serba indah lagi cantik dan amat selesa nie ( harap elaun dapat masuk cepat ya ! )

Kat sini sebilih 4 orang. Roomates aku semua boleh get along dengan aku. Harap perkenalan kami boleh berkekalan hendaknya maklum lah setahun kot nak duduk satu bilik nie. Okay meh chek nak kenaikan hangpa ngan roomates chek nie !

Yang baju kaler hijau tu anak jati KEDAH .  Namanya Mahfuzah ! Yang pegang payung tu pulak Asmidah. Ya,ya aku tahu nama dia macam heroin cerita ALI SETAN tu kan?Dia budak shah alam (dah plan nak balik shah alam sama-sama dengan dia :P) Yang muka bulat macam belon tu aku tau ! Dan yang hujung tu nama Nabilah .Yang nie geng kelate. Time gian nak cakap kelantan aku cakap ngan dia lah =B

Tak payah tanya kenapa kami rajin sangat nak bergambar depan bilik warden tu sebab gara-gara arahan felo @ warden . Kalau tak takda lah kami dengan tak malu posing depan rumah diorang. .Kredit kepada tukang ambik gambar yang aku sendiri tak tahu siapa. Terima kasih banyak-banyak ! :)


No comments:

Post a Comment